7 Haziran 2009 Pazar

Artdiyetliysem suç bende mi?

Artdiyetliyim evet bu blogu da o yüzden açtım. Herkes bilsin ne kadar artdiyetli olduğumu. Ömrüm boyunca öyle ciddi bir kilo sorunum olmadı. En fazla 10 kiloya ulaşmış fazlalıklarla uğraştım durdum (Kemiklerin kalın bu arada hahah duy da inanma). Kah incecik oldum, kah bir anda 7 kilo aldım. Ama sanırım asıl beynim de bir fazlalık var ki o bölge sadece yemek odaklı düşünsün, diyetle kafayı bozup sonra yapamasın diye. O bölüm çok güzel çalışıyor saolsun.

Bu blogda değişik diyet girişimleri, ya da diyete hiç girememenin püf noktalarını bulabileceksiniz. Bu arada diyetisyenler kızmasın ama hiç hoşlanmıyorum kendilerinden. Her zaman kendi derdime kendim derman oldum. Mesela pazartesi sabahı giriyodum diyete, öğle yemeğinde bozuyodum, yemek bitince yine giriyodum, sonra akşam yemeğine kadar yine diyet, yemek yerken bozi yine gir. Mis gibi değil mi? Sorarım böylesi varken neden daha fazla ödeyesiniz? (tahmin ediyorum bir diyetisyenin muayene ücreti 150tl vardır). Dedim ama artdiyetliyim, hiç kızmayın diyetisyenleri kötülüyor bilmem ne diye.

Gelgelelim, enteresan girişimlerim, muhtelif zamanlarda hızlı kilo veriş-alışlarım oldu. Yemek yemeyi çok seven bir bünyem, diyeti reddeden bir beynim var. Sonra dedim ki bir bloga dökeyim ben bunları. İlerde 50 kilo fazlam olduğunda harakiriden hemen önce okur feyz alırım. Bu nedenle de......

(Saatlerimiz 11:55'i gösterirken öğle yemeği vakti gelmiştir ve blogumun ilk yazısını tamamlamak mı yemek mi, hah bu da soru mu? Kalın sağlıcaklaaaa)

2 yorum:

  1. bence diyet yapmak zorunda kalmak gibi kötü bir şey yok hayatta. ben de hep yiyip yiyip kilo almamak istiyorum. bir güzel yiyorum ohhh diyorum mutlu oluyorum ama sonra bir bakıyorum bana çok pis bir şekilde geri dönmüş bir yerimden pırtlayarak. bu sefer yemiyorum kendimi mutsuz hissediyorum :s ama beğendiğim bir şey de üzerimde güzel durmayınca da mutsuz oluyorum. galiba ben de sizin gibiyim. hep şikayet hep şikayet çözüm var mı bu irade, bünye ve beyinle asla.kendime işkence yapmaya devam :( saat 11:38 olmuş karnım mı acıktı ne ?

    YanıtlaSil
  2. Kilo verilir, yenir yenir alınır, pişman olunur, yine verilir, yine alınır, bu böyle bir kısır döngü işte. Ayrıca bu cümlede akıllara dur bi kısır yapıyım yazın iyi gider hissi uyanıyorsa zaten doğru yoldasınız demektir :))

    YanıtlaSil