7 Ekim 2009 Çarşamba

Diyeti bozarsan öcüler yer seni!


Amanın da ne güzel zayıflamışım. Yok efendim ne şahane diyet yapıyormuşum. Artık akşam yemeği niyetine sadece süt içiyormuşum. Derkeeeen bakın başıma neler geldi.

Efendim olay şöyle cereyan etti. Kendimi takdir ettiğimden gayrıııı, dedim ki bir kereliğine kendimi güzel bir akşam yemeğiyle ödüllendiriyim. Ama çooaaak önemli bir noktayı atlamışım. Bunun daha gecesi varmış.

Akşam saat 11 sularında güzzeeeel bir yemek yedim. Eve gittim. Her normal insanın yaptığı gibi uyumaya çalıştım. Ama ne zamandır akşam yemeğine alışık olmayan bünyeyi azıcık sarsmışım sanki.

Sonrasında televizyona dizi olsa 3 sezona yetecek kadar malzemeye sahip kabus silsilesine maruz kaldım. Her yarım saat başı gördüğüm kabustan uyanıp, "Ohhh kabusmuş" diyip yine uyudum. Sonra yine uyandım, "Ohhh neyse ki bu da kabusmuş" diyip yine uyudum derken bir baktım sabah:

"Eyvah ben zombi olmuşum :(

Şimdi sorarım sana! Neyine senin ödül falan ha neyine?

Bir daha diyeti bozmak mııı?

Tövbeeee duymamış olayım edi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder